ADMIN Re: OT: nový poplatek ČP za SIPO.. Bylo. Re: OT PohledniceOnline Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Září 7 10:52:46 CEST 2022

Ac me zcela jiste nekdo obvini ze stretu zajmu (nicmene ja sem postacka
temata netaham)....OT byly vzdy zde myslene tak jako CO SE NEVEJDE primo
do elektroniky, ale spada do TECHNIKY....

To tady za chvili muzeme resit treba kojeni....

Plati to i pro kolobezky a jezdeni na nich a podobne hospodske debaty.

TAKZE TECHNIKU LIBOVOLNOU ANO jako OT. Ostatni reste nekde jinde.

ADMIN