RE: OT: nový poplatek ČP za SIPO.. Bylo. Re: OT PohledniceOnline Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Září 7 08:23:05 CEST 2022

Koukám, že byťáky jsou organizace, které zamrzly v minulém století stejně jako SIPO.

Matce jsem platil byt ze svého účtu. Později jsem jí zřídil vlastní účet, aby to bylo přehlednější. Ovšem byťák vytrvale už minimálně 5 let vrací přeplatky na ten původní účet.

Ještě předtím mi udělali totéž: změnil jsem banku, skoro rok jsem platil měsíčně z nového účtu a pak nevrátili přeplatek. Až na žádost o vysvětlení se ukázalo, že přeplatek poslali na zrušený účet. Platba se jim vrátila, ale dál už to neřešili…

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Tuesday, September 6, 2022 11:15 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: nový poplatek ČP za SIPO.. Bylo. Re: OT PohledniceOnline Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Přesně tak! O 5 Kč nejde, když je nějaká smysluplná služba, nemám problém to zaplatit. Ten byťák, když prý pošle tu složenku 1x za 3 měsíce, když neprojde inkaso tak je to s pokutou 30kč. Mnohem raději dám byťáku 30 Kč, než 3x5 Kč ČP.

 Někdo na tom SBD to bude muset ručně zaúčtovat, když jim sw umí jen SIPO. U tý ČP někdo změnil sw, takže vše je při starém, ale začnou se sypat pětikorunky...