Re: OT: nový poplatek ČP za SIPO.. Bylo. Re: OT PohledniceOnline Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Září 6 18:46:41 CEST 2022

Mám přes SIPO čisté jen z historickych důvodu televizi a rádio, takže tohle
je výjimečná příležitost to zrušit. Ze mě těch 5 korun nedostanou ((::