[OT] rozhlas po drate s BT

Tomas Dresler dresler na hw.cz
Úterý Září 6 13:52:13 CEST 2022

Tuto vlastnost umí Bluetooth 5.2, ale až nová sluchátka, která se chlubí
připojením na dva zdroje. Starší sluchátka mají jen jeden zdroj, nové
připojení odpojí to stávající. Problém je i se zdrojem ("masterem"),
opět až BT 5.2.

Já do baráčku chystám Cisco IP telefony a hromadné vyzvánění ve skupině,
což by řešil i LinPhone na mobilu a PC, nebo broadcast a nějaký SW
přijímač :-)

Tomáš