Re: OT PohledniceOnline Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Září 6 12:41:51 CEST 2022

Pěkné! Hlavně ten námět je super.
Jen bych dodal, že podobnou službu provozuje i 24print. Zkoušel jsem oboje
a 24print bych řekl má kvalitnější fotografie. Je tam víc detailů, běžný
divák to asi nepostřehne...
24print umí i 21x15 za 35kč včetně odeslání.
https://www.24print.eu/kategorie/pohlednice