Re: Velikost solárních panelů

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Září 4 20:53:40 CEST 2022

Ale to je přesně to, co jsem Vám psal. Nelíbilo by se Vám připojit
baterky k tomuto? Solární měnič napětí Off Grid Inverter se solární
nabíječkou MPPT Green Cell 12VDC 230VAC 1000VA / 1000W Čistý sinus |
Levne-Baterky.cz
<https://www.levne-baterky.cz/Solarni-menic-napeti-Off-Grid-Inverter-se-solarni-nabijeckou-MPPT-Green-Cell-12VDC-230VAC-1000VA-1000W-Cisty-sinus-d8463.htm>

Chce to jen 12V baterku a má to mnoho módů jak to může fungovat. Návod v
češtině
https://www.levne-baterky.cz/fotky80696/fotov/_ps_8464INVSOL01-04-manual--1---1.pdf

Martin Záruba