Re: Koloběžky - zpátky k technice

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Září 3 21:53:38 CEST 2022

Ještě bych na to balkóně udělal vedle místo na nabíjení mobilu, noťasu,
případně zubního kartáčku a co já vím co ještě máte s LiXX baterkami. ;-)

Nyní vážně: rychlonabíjení velkým proudem bych používal jen když to
rychle potřebuji. A tedy u toho asi většinou jsem.
Pokud bych to nabíjel přes noc, tak bych to nabíjel nízkým proudem.
Baterka Vás bude milovat, rozvodné závody asi taky, a ještě nevyhoříte.

PL