Banana Pi BPI-P2 Zero.

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Září 3 11:22:55 CEST 2022

Taky pozor na tu grafickou akceleraci. Třeba, když jsem si před lety hrál s
OPi tak akcelerace fungovala snad jenom v OpenElec a RetroOrange nebo jak
se jmenuje klon RetroPie pro OPi. Když jsem si stáhl ze stranek OPi
distribuci s X tak tam akcelerace nefungovala. Celý problém byl snad v
ne-otevrenosti ovladačů na grafickou část chipu a v těch dvou případech kde
to bezelo bylo možné snad jenom pomoci nějakých patchu a asi velkému úsilí.