Banana Pi BPI-P2 Zero.

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Září 2 12:25:36 CEST 2022

Zdravím,

mám tady jednu z prvních desek RPi s 256MB Ram a je to zoufale málo.
prakticky pro to nemám použití, protože to vždy zhavaruje na paměti
(Kodi už na  tom nerozběhnu, Zabbix jsem na tom neuchodil, vždy kvůli
paměti).

Jednoduchý strojek na pokusy možná, ale pro téměř jakékoliv praktické
použití je 256MB málo. Vašich 512MB na tom bude jen o velmi málo lépe.
A pokdu bych už něco kupoval tak radši minimálně s 1GB ram.

Petr