[OT] graficke programovani ala scratch

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Září 2 10:48:18 CEST 2022

Zdravim,

UML je fajn, teoreticky. Ale nechci pak videt, kdo to bude zpracovavat.
Aktualne se je snazime primet, at to pisou pomoci Cucumberu.
Proste jeden presne pojmenovany krok druhym ... ani to nejsou ochotni delat.
Furt do toho vnaseji 'lidovou tvorivost': tzn podle nalady meni nazvy, pojmy, obcas pouziji zkratky, obcas anglicke nazvy, obcas nemecke nazvy ...

Maji napsat jenom high-level scenar, ktery mi pak automatizujeme. Vetsina veci uz je pro automatizaci napsana,
ale 90% naseho effortu je 'preklad' jejich dila do jiz existujicich nazvu.

Takze UML opravdu ne - musime jim povolit jenom jeden nastroj, ve kterym si budou vybirat jenom z urcite sady moznosti.

PS: Blokly vypadaji velice slibne a nadejne.
jak rekli nedavno v NASA (kdyz se jim povedlo opravit Voyager 1): jsem opatrne optimisticky

:)

  Sam