Whirlpool AWO/D 8700 pracka - nekdy nezdime

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Září 1 16:14:44 CEST 2022

To sítko tam samozřejmě mám taky, ale nikdy jsem na něm nenašel nic
zachyceného.
Takže kdyby tam nebylo, vyšlo by to u mě nastejno.

Kdyby to bylo moje, a chtěl bych tam sítko nechat a nějak to vyřešit,
tak bych buď stáhl průtok vody, tj. napouštěcí pračkový ventil na zdi
jen pootevřel a nikoli otevřel úplně.
Nebo bych z nějaké umělé tkaniny (třeba staré ponožky) vystřihl kolečko,
položil ho na vstupní filtr a našrouboval na ventil na zdi.
Tím pádem se tam zařadí další filtrační stupeň (ta látka), která mimo
jiné trochu zpomalí průtok a změní charakter proudění.

PL