Re: OT Elektrokoloběžky

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Čtvrtek Září 1 15:33:46 CEST 2022

Problém je u nás v tom, že "K soudu se chodí pro rozsudek, nikoliv pro
spravedlnost".

Snaha státních orgánů za každou cenu najít a potrestat viníka je dost
zjevná, a to i v případech kdy se zjevně jedná o nešťastnou náhodu
(podrobnosti netřeba rozpitvávat).

Zaplaťpámbu že se občas objeví soudce, který chápe že život se nedá
žít nalajnovaný podle předpisů a i matka má právo občas na odpočinek
(opět prosím nerozpitvávat).

Tomáš