Re: OT Elektrokoloběžky

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Září 1 15:33:28 CEST 2022

je to stejne, jako ze musim byt schopen kdykoliv na silnici vcas
zastavit. pokud jde po krajnici chodec/chodci a pri zakopnuti/strkani se
mi padne pod auto, je to proste nestastna nahoda.
myslim ze tyto kratke definice se daji dobre pochopit a vysvetlit, kdyz
se chce. u toho couvani jde predevsim o situace, kdy dopredu vim, ze
nemuzu nic videt. couvani z garaze, nebo treba z polni cesty do
neprehledne zatacky. jednoduse to vymezuje zakladni povinnost a chrani
druhou stranu. ze se nekdo pri couvani vyplazi z kanalu, tak to to
opravdu nepostihuje.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65