Whirlpool AWO/D 8700 pracka - nekdy nezdime

Čtvrtek Září 1 08:16:29 CEST 2022

Už jsem to vzdal. Včera po mnoha pokusech nevyždímala ani jednou, nemám na
to čas ani nervy, pračka má X let za sebou a vlastně ani nevím kolik.
Objednal jsem novou.

Do vysokých otáček někdy přešla, ale jestli jsou dost vysoké, to nevím.

Ta závada už nějakou dobu trvá a měla nějaký progres, včera zřejmě nastala
terminální fáze.

Představa, že to budu otvírat a hledat nějaké kurvítko, mě moc neláká.

P.K.