Re: proclívání z alíka (chaos v zásilkách)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 31 20:50:20 CET 2022

Když už je tady to téma: asi většina z nás kupuje podobné hračky.
Nebylo by prosím možné, aby nějaký protřelý obchodník tady dal seznam
obvyklých čísel zboží (samozřejmě s poznámkou, co to bylo za zboží)?
Je jasné, že pokud tam někdo kupuje sadu důtek a pout pro sado-maso
hrátky, tak to sem asi nenapíše.
Ale k nějaké běžné elektronice, 3Dprn, laserům a podobným často
kupovaným věcem by to snad šlo.

Díky.
PL