Programator na 1V8 pre STM32

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Pondělí Říjen 31 17:00:54 CET 2022

Tá čína používa na oddelenie LVC125A (viz foto v článku). Ten pracuje od
1.65V. Na SWD konektore je signál VRef - cez neho sa berie napätie z target
aplikácie práve na tie level shiftre.
Takže - áno, pôjde to aj na 1.8V.
Nie, nejdem to skúsiť, nestíham.

A nie, podporu robiť Andymu nebudem. Všetko sa dá nájsť na webe....

[Prepošli]
:-)

po 31. 10. 2022 o 16:54 Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(a):