Programator na 1V8 pre STM32

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 31 16:33:30 CET 2022

Este ma napadlo, ze to mozno nebude az take jednoduche ze len prevodnik
urovne. To napatie targetu je privedene do STLinku nie nahodou. Od napatia
totiz u niektorych STM32 zavisi aj to, ake siroke slovo je mozne naraz
programovat.

Ale Tvoj target je 'L0 a tam to, ak som dobre pozeral RM, od napatia
nezavisi.

wek