Svaty gral vsech handheld multimetru nalezen (tak trochu)

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Říjen 31 16:18:07 CET 2022

Proč jako dražší měřák chci i přesto automat a ne přepínání rozsahů?

Protože přepínač rozsahů začne po 5 letech blbnout a musí se vyčistit
každých 5 let, po 10 letech ho už jen pořád zachraňujete a po 20 letech
je po měřáku. Dokonce se dělají automaty, které automaticky zjistí, co
chcete měřit (pokud zrovna nechcete měřit proud).

A nejhorší je, když chcete měřit a ono ne že vám zrovna dojde baterka,
ale ukazuje to jen trochu jinak, takže na to hned nepřijdete.

O šňůrách by se taky daly psát horory.