Svaty gral vsech handheld multimetru nalezen (tak trochu)

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Říjen 31 15:37:25 CET 2022

Dobrý den,

Doteď jsem měl vždy multimetr s ručním přepínáním. Teď asi 2 roky mám
automat, a myslím si, že ten ruční byl lepší. I když je ten automat
docela rychlý, tak měření tím manuálem bylo rychlejší. Když jsem věděl,
že je tam do 20V, tak jsem si to přepnul na rozsah 20V, a měřil. U
automatu musím čekat, než se vzpamatuje, a zjistí, kolik má ukázat.
Stejně si to musím ručně i na automatu na ten rozsah přepnout, protože
jinak by mě z toho jeblo, pokaždé čekat, než mi tam přeskáče desetinná
tečka.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip