Programator na 1V8 pre STM32

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 31 14:38:50 CET 2022

A ja zase dodam, ze to "programovanie cez kadeco" je programovanim
prostrednictvom zabudovaneho bootloader, vid AN2606.

A kedze asi ide o programovanie z PC, k tomu samozrejme treba nieco ako
prevodnik USB-"kadeco" (USB-UART), a to tiez aby fungoval na onych 1.8V...

wek

PS. U toho original STLinkV2, neviete ako je presne rieseny prevodnik
urovni?