proclívání z alíka (chaos v zásilkách)

Cizek Milan cizek.milan na seznam.cz
Pondělí Říjen 31 14:04:18 CET 2022

Ahoj,

prosím o radu.

Aktuálně čekám asi 5 zásilek z alíka a dnes mi přišla už 2. žádost od ČP,
abych online doplnil údaje k proclení (na postaonline).

Toto není úplně podstatné, protože si to dokážu proclít odbavit sám přes
eCEP.

Problém je, že v ze získaných (předvyplněných) informací nejsem schopen
absolutně zjistit, o kterou zásilku jde.

Není cena.

V jednom případě je dokonce jako země odesílatele uveden Uzbekistán. U druhé
pak Čína, což je OK.

Snažil jsem se proklikat alíka, zásilky na cestě, order details a info store
prodejce, ale prostě to nedokážu podle ničeho spárovat.

Dříve pošta alespoň posílala třeba fotku krabice, dalo se to občas trefit
podle ceny na zásilce apod.

Teď nějak fakt nevím, jak to odbavit. :/

Neřešil jste někdo? Díky.

--

Milan Čížek