OT: Win10 a vypnuti otravnych zvukovych oznamu

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Říjen 31 11:45:48 CET 2022

Zdravim,

kdyz uz jsme u tech nastaveni ve win - mne desne irituje, kdyz mi system cohvila cosi 'oznamuje' zblunkanim, pipanim, ...
dokazu akceptovat, ze mi nekdo vola, to nevadi.
ale vsechny ty dalsi pazvuky bych chtel vypnout - to se fakt neda soustredit na praci, kdyz co 1 - 10 minut cosi 'oznamuje'.
(a nekdy dokonce ani netusim co - teamsy zadne novy prispevek v zadnem z kanalu, novy mail taky ne, okenko updatu nic neukazuje, ani v oblasti hlaseni nic noveho neni)

nevite nahodou nekdo, jak se toho zbavit?

:)

  Sam