OT Kam se kouknout na sekundy ve win11

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Říjen 30 21:08:35 CET 2022

Nic si z toho nedělejte, ono je to blbě už i v Linuxu. Když to chcete
spustit v Ubuntu 20.04 musíte napsat
$ gsettings set org.gnome.desktop.interface clock-show-seconds true
Ještě v 16.04 to šlo normálně udělat pravým uchem myši. Pokrok
nezastavíš. Počítám, že v současné verzi 22.04 už to nejde vůbec,
protože někdo chytrý a mocný usoudil, že to vlastně nikdo nepotřebuje,
protože on sám to nikdy nepoužil, nakonec minuta sem, minuta tam.

Mrazík