RPi-pico VSCode - build ve Windows

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Říjen 30 16:44:37 CET 2022

Zdravim,
Snazim se rozchododit subj, uz na tom sedim treti den a celkem neutesne :(
Snazim se zbuildit pico-examplex a porad to neni ono :(
1. Nasel jsem navod (+nejaka videa na youtube) s pouzitim NMake. To mi sice
jede, ale VSCode musim startovat z 'developer cmd prompt' - to je nesikovne
2. Nasel jsem jedno video, kde manik pouziva MinGW, ale to mi proste
nefunguje. Konfigurace se vytvori, ale pak to zhavaruje s hlaskou:
[build] -- The C compiler identification is unknown
[build] -- The CXX compiler identification is unknown
[build] CMake Error at CMakeLists.txt:2 (project):
[build]   No CMAKE_CXX_COMPILER could be found.
3. Jeste mam nainstalovany "GNU make" make-3.81-GnuWin32 (ale taky nevim
jak ho zapojit 'do vyrobniho procesu')

Muj lokalni settings.json je:
{
    "cmake.cmakePath": "C:\\Utilities\\CMake\\bin/cmake",
    "cmake.configureEnvironment": {
        "PICO_SDK_PATH": "C:\\Data\\RpiPico\\pico-sdk"
    },
//    "cmake.generator": "NMake Makefiles",
    "cmake.generator": "MinGWMakefiles",
    "cmake.mingwSearchDirs": [
        "C:/Utilities/MinGW"
    ],
    "cmake.configureOnOpen": true,
}

Uz mi z toho mam osypky. Uz par dnu resim na stridacku toto a 'preklad a
spusteni PulseView na RPi 3B+'. Ten PV jsem nakonec zda se dal, ale RPi
pico odolava :(

Dik za pripadne rady,
Marek