OT Kam se kouknout na sekundy ve win11

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Říjen 30 11:58:13 CET 2022

Dobrý den všem,
Obvyklý postup tento den:
Vlézt do nastavení, dát synchronizovat a pak si podle počítače seřídit
hodinky, k čemuž se využije toho, že v nastavení se zobrazují i sekundy.
Pak vypnout jistič, na kterém je několik časovačů ke světlu a v 10:59:48
zapnout, protože 10:59:50 je jejich default čas.

Problém:
Ve win11 jsem nenašel nic, kde by byly vidět sekundy. Samozřejmě
zjištěno v 10:57.
Vygůglil jsem hacky, jak zapnout sekundy na taksbaru, ale to nechci,
chci se jen párkrát za rok podívat na sekundy a to vždy v kombinaci s
vynucením synchronizace.

Otázka:
Ve win11 je zahrabáno několik historických druhů nastavení, minimálně z
winXP a win10.
- Dá se nějak vyvolat takové starší nastavení času?
- Jde nějak nastavit, aby se tohle nastavení vyvolalo pravou myší na
hodinách?

Díky,
PH