Re: OT Ebay, aukce, nedávno založený profil

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Říjen 28 22:43:40 CEST 2022

Aha takženení takový problém to zkusit:-)

Jedná se o boty, cena v obchodě tak 400-450 eur, ale zrovna Italové je
občas na ebay prodají kolem 200, ale vždycky mě někdo předběh. Tady je
pořád 0 bids. Zatím se mi osvědčilo hodit nějakou rozumnou částku těsně
před koncem. Jen si zatím nejsem jist, co by tady byla rozumná částka,
krom toho, že je nerozumný kupovat tak drahý boty:-)

PH