Re: Záložní zdroj s externí baterií

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 28 15:44:02 CEST 2022

Proto jsem v původním postu psal "silnější UPS".
Samozřejmě připojit 300VA UPS a tahat z ní dlouhodobě 300VA ani není ten
správný nápad.
Ale použít starou 700VA UPS a tahat z ní nějakých 250VA (kotel, počítač,
WiFi a modem) už jde.
Baterka je v tomto případě mimo, stojí vedle měniče. Takže její ohřívání
se do celkové bilance nepočítá.

Nabíjecí obvody nabíjejí stále stejným proudem, jako by nabíjely svou
původní malou (ale tvrdou) baterku.
Jen ji nabíjejí déle.
Na to jsou fajn právě staré UPS, které ještě nebyly přechytralé a jely
prostě dokud bylo co nabíjet nebo vybíjet.

Ale je pravda, že je to bastlení. A to se už dneska nenosí.

PL