Re: Záložní zdroj s externí baterií

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Říjen 28 08:26:01 CEST 2022

Male UPS su stavane na nejaky vykon a z hladiska ceny dimenzovane tak, ze
pri dodavanych baterkach a maximalnom vykone tesne udrzia teplotu menica a
bateriek.
Vymena bateriek za vacsie znamena, ze
- nabijacie obvody su pretazene pri nabijani
- menic sa prehreje pri napajani zataze z bateriek

Vacsie UPS maju pripravene konektory na externe baterky ( v dokumentacii je
napisane kolko modulov, aka max kapacita ) a su dimenzovane na tieto maxima.
Cena takych UPS tomu odpoveda ...

Dodo

št 27. 10. 2022 o 22:54 Jiri Foldyna <jiri.f na foldynovi.cz> napísal(a):