Re: Indikace výpadku síťového napětí

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Čtvrtek Říjen 27 22:40:07 CEST 2022

Dne 27.10.2022 v 14:35 jozem na volny.cz napsal(a):
> Zdravím
>
> Léta používám různá hlídací relé Elko HRN ... Dělají jedno i třífázová.
> Pevné i nastavitelné hranice přepětí a podpětí. Přepínací kontakt na
> výstupu. Profi na DIN lištu. Naprostá spokojenost.
>
> Zeman

Dobrý den,

asi jsem to blbě napsal. Nepotřebuji hlídat 3f rozvod, ale binárně
indikovat výpadek napětí v dané fázi pro každou fázi zvlášť (tedy 3 relé
VS116 to skutečně řeší, ale raději bych něco subtilnějšího :-).
Chtěl bych něco, jak psal kolega Vancl, ale zapouzdřené bez potřeby
dodatečného bastlení...
Ty hlídací relé jsem si prošel, ale nějak mi z toho vychází, že hlídají
3f parametry a indikují, je-li vše OK, nebo ne. To nepotřebuji.

Díky
jf