RP2040 zkusenosti

Čtvrtek Říjen 27 21:45:37 CEST 2022

Nevim, jestli to nekdo vazne pouziva, ja s tim ted delam jednu aplikaci
a prijde mi to fajn. Napr. PIO bloky jsou uzasne, do jednoho jsem ted
nacpal 2xSPI pro DA prevodniky (2x9 instrukci, ovlada i CS a LOAD) a 1x
zpozdovac pro rizeni smeru RS485 (5 instrukci, nenasel jsem, ze by to
bylo nejak integrovane v UART)

Ta flexibilita je uzasna a taky si clovek pekne zaprogramuje v
assembleru ;-)

Jinak API je takove zakladni, ale DS popisuje periferie dobre a neni
problem je pouzit v nejakem slozitejsim rezimu, treba s DMA. Dve jadra
jsou taky prijemna, rychlost slusna, bezny program se da v pohode vejit
do RAM a pak vadi jen otevrenost kodu ktery nejde zamknout (to jsem
nakonec stejne jeste nikdy neudelal)

FLASH jde pouzit asi jakakoli QSPI, jen je treba upravit bootloader.
Ladeni pres picoprobe je rychle a bezproblemove vcetne integrovaneho
VCP, jen VSCode mi uplne nesedi ale uz jsem zahledl nejaky navod pro
eclipse - zkousel nekdo?

Tak jestli to nahodou jeste nekdo pouziva, muzeme sdilet zkusenosti ;-)