Re: Záložní zdroj s externí baterií

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 27 13:11:02 CEST 2022

On Thu, 27 Oct 2022, Jiri Foldyna wrote:

> Dobrý den,
>
> ano, přesně to si představuji. Máte s těmito typy nějakou zkušenost (nebo
> aspoň s výrobcem)?

Mam oba ale zatim jsem je jeste nenasadil - ten vetsi jsem testoval
na stole s jednou baterkou - fungoval, ale delsi zkusenost nemam.
Psal jsem to tu - uz jsem se radoval ze kdyz jede na baterky ale neni
moc zatizeny a nezahriva se tak mu nejede vetrak - ze je hezky tichy.
Ale ouha - kdyz jsem mu dal napajeni zpet tak zacal nabijet baterky
a vetrak pustil bez ohledu na teplotu.

> A ještě jedna věc - čas přepnutí na záskok se uvádí 4ms - je to dostatečně
> rychlé pro běžné počítačové napájecí zdroje?

S tim neni problem. Dnesni pocitacove zdroje bezi jeste i vterinu po te
co jim vyskubnete napajeni :-)