[OT] odmazavanie priloh

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Říjen 26 19:46:41 CEST 2022

Ano, nenapisal som to najzrozumitelnejsie: pod "v Re" som myslel "v
odpovediach".

A ako som uz na komentar pana kolegu Labaja pisal, ak to uz s
textom/predmetom uzko suvisi tak ta priloha (podla povodnej dohody, ze
primerane male prilohy su OK) je pochopitelne aj v odpovedi OK.

Takze, je takto formulovana dohoda vseobecne akceptovatelna?

wek