Re: Sekundové lepidlo a jedlá soda - bylo Super Glue and Baking soda

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 26 19:28:45 CEST 2022

Jedlá soda, neboli hydrogen uhličitan sodný, NaHCO3.

Pokud mě paměť neklame, tak uhličitan sodný bez vodíku je soda na praní.
Tu bych měl mít taky, míchám z toho vývojku na negativní resist pro
výrobu PCB.
Ale pro pokusy se sekunďákem jsem ho nepoužil.
Jel jsem podle návodu na trubce, tj. s jedlou sodou.

PL