[OT, ale ze uz velky] separovanie priloh [OT] odmazavanie priloh

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Říjen 26 18:24:26 CEST 2022

Inak je zvlastne, ze ani v roku 2022 nevie mailman odseparovat prilohy
vratane obrazku, ulozit lokalne a nahradit odkazom.

Ja viem, je open source, mozem to spravit aj ja. A ano, to ze to neviem nie
je vyhovorka, mozem sa to naucit. Mam pocit, ze ked som naposledy hladal
nieco ze ci to mailman vie, toto bola odpoved na rovnaku otazku zo strany
tych co ten mailman udrziavaju... (a chapem ju).

wek

PS. Uz som ticho, dufam ze ma za tento exces admin nevykopne...