RE: Jak na indikaci nabíjím - nabito u LiIon 18650 ?

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Říjen 26 11:56:28 CEST 2022

Tyhle 2 moduly můžete použít zároveň

https://www.laskakit.cz/ochrana-li-ion-baterie-2s-20a/
https://www.laskakit.cz/nabijecka-li-ion-clanku-tp5100--2a-1-2s/

A navíc oproti vašim požadavkům získáte balacování.
Zkoumal jsem BMS u mojí koloběžky, a ta má oddělené svorky pro nabíjení a pro motor. Díky tomu při napájení motoru jen jeden tranzistor v sérii, a tedy menší ztráty na BMS.
Indikace nabíjení-nabito je součástí nabíječky, a ta nemusí být součástí spotřebiče ale připojuje se jen když je potřeba. A tady (u koloběžky) je hned dospělá nabíječka na 230V
Lubor

> Od: "Krucinsky, Ladislav" <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 26.10.2022 10:36
> Předmět: RE: Jak na indikaci nabíjím - nabito u LiIon 18650 ?

Furt to samé - nemá to indikaci nabíjím - nabito.
 Asi to zkusím podle zapojení modulu od LASKARDUINO, viz schéma v odkazu pana Vaize.
 Tam je do záporné větve baterie zapojen ten ochranný modul DW01A s dvojitým FETem. Po něm je to připojeno na nabíječ.