Re: Jak na indikaci nabíjím - nabito u LiIon 18650 ?

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Říjen 26 08:38:04 CEST 2022

Aha, to jsem přehlédl. V jedné konstrukci jsem použil dvojitý přepínač a
přepínal baterky paralelně pro nabíjení a sériově pro fungování
přístroje. Nevýhodou je nemožnost dobíjení za chodu, výhodou nabíjení
obyčejnou nabíječkou k mobilu.
L.