Re: Sekundové lepidlo a jedlá soda - bylo Super Glue and Baking soda

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Úterý Říjen 25 16:23:07 CEST 2022

Já to s igelitem a podobnými také dělal a moc to nedrží. Zjistil jsem,
že nejlepší jsou laminované obaly, kde je laminovaný plast a kovová
fólie. Třeba obaly od kafe, dětských pytlíčkových přesnídávek a podobné.
Ta kovová vrstva tomu dodává extra paro(plyno)-nepropustnost. Kousek
toho ustřihnout, našroubovat mezi vytlačovací špičku a hotovo. Kartuše
byla použitelná i po více než roce.

Martin M.