RE: Sekundové lepidlo a jedlá soda - bylo Super Glue and Baking soda

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Říjen 25 12:07:17 CEST 2022

Nezkoušel jste nějak izolovat i kartuši s Mamutem? Já jsem tento postup s igelitem kdysi použil a po cca 3 měsících jsem kartuši musel vyhodit.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Aleš Filip
Sent: Tuesday, October 25, 2022 10:04 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Sekundové lepidlo a jedlá soda - bylo Super Glue and Baking soda

Dobrý den,

Já mám vteřiňáky v tubách od šumivých vitamínů v lednici. Ty vysoušecí kuličky v zátce většinou fungujou, a zaschne mi málokteré lepidlo.
Z kartuše od silikonu po použití odšroubuju špičku, přes závit přetáhnu igelit, a špičku našroubuju zpátky. To není stoprocentní, ale také to dost pomáhá. Pokud to přischne, tak do kartuše po sundání igelitu našroubuju vrut, a zaschlou zátku vytáhnu. Většinou to funguje. Stejně tak ze špičky ten zaschlý silikon vytáhnu pomocí vrutu.

S pozdravem,

--
 Aleš Filip
 Kutná Hora