Re: Sekundové lepidlo a jedlá soda - bylo Super Glue and Baking soda

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Říjen 25 09:33:33 CEST 2022

mel jsem nejake od loctite, kde bylo kvalitni vicko, snad jeste s
jehlou/trnem na zavreni. to vydrzelo na policce pri obcasnem pouziti
urcite rok a vice. nejsem si jistej, ale snad vypadalo nejak takto:
https://www.bauhaus.cz/loctite-super-attak-precision-vterinove-lepidlo-21364521
vim, ze to pri zavirani v posledni otacce jakoby cvaklo.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín