Varianty riesenia IO-pinov - linearny stabilizator

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Říjen 24 11:39:27 CEST 2022

Taky jsem si naběh. Řešením bylo nadzvednout výstupní nožičku a do série
dát ňákej odpor, co cca odpovídal v DS uvedenému min. ESR. Byl to
prototyp a než jsem na to přišel tak to taky dost trvalo. Od té doby
vím, že je potřeba se vždy koukat do DS, co tam píšou o max C a min ESR
a když je max. C na můj vkus malá, nebo ESR neumožňuje použití keramiky,
tak je zavěr "krám-nepoužívat, hledat dál".

PH