Re: Sekundové lepidlo a jedlá soda - bylo Super Glue and Baking soda

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Říjen 23 15:23:05 CEST 2022

To je paráda!
Díky za odkaz.

Já na podobné věci používám nějaký prášek ze (snad) skleněných
mikrokuliček. Koupil jsem to v sadě se sekunďákem Universum.
Funguje to dobře, ale je to dost drahé.
Tak pokud se to dá nahradit jedlou sodou, která je prakticky zadarmo,
tak to nemá chybu.

Ten borec má na svém kanále vůbec dobrá videa. Třeba ty triky s
dávkováním silikonu, což je vždy má noční můra.

Souhlas s panem Kutinou stran subjectu.
S dovolením jsem ho bez dovolení změnil.

PL