[OT] 3D tiskarna Ender 3 upgrade

Sobota Říjen 22 22:52:10 CEST 2022

V podstate jde asi o to, jakymkoli zpusobem eliminovat bowden, ktery
zhorsuje valitu davkovani a rychlost tisku...
Koupil jsem 1pc Ender-3 Aluminum Alloy Direct Drive Plate Upgrade Kit
For Cr10 Ender3 Direct Extruder Adapter Plate 3d Printer Parts - 3d
Printer Parts & Accessories - AliExpress
<https://www.aliexpress.com/item/1005001556515086.html?spm=a2g0o.order_detail.0.0.3560f19c2JBv16>
a 1pc Ender-3 Aluminum Alloy Direct Drive Plate Upgrade Kit For Cr10
Ender3 Direct Extruder Adapter Plate 3d Printer Parts - 3d Printer Parts
& Accessories - AliExpress
<https://www.aliexpress.com/item/1005001556515086.html?spm=a2g0o.order_detail.0.0.3560f19c2JBv16>
bohuzel mi nedoslo, ze mam nekompatibilni extruder uz jednou predelany
tak ted cekam, az prijde.
Zatim jsem to zbastll takhle
https://www.hascomp.cz/IMG_20221022_224616581.jpg
https://www.hascomp.cz/IMG_20221022_224636628.jpg
(neni to primo optimalni na tento model, dole jsou 2 kolecka a origo
matky koliduji s konstrukci, staci dat nizke a je to OK, 4 kolecka vedou
lip, a jeste je potreba pokratit remen, jak je videt, staci stahnout paskou)