Varianty riesenia IO-pinov - linearny stabilizator

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Sobota Říjen 22 19:58:45 CEST 2022

Ano stalo, v řídicím CNC systému (F22), 3 procesory, regulační smyčka to
jakž takž zvládala, jen se to víc než málo přehřívalo. Odběr se lety
postupně stárnutím zařízení dostal těsně pod hranici katalogových údajů. A
udržet to v chodu znamenalo mimo generálku celé zdrojové sestavy i přidání
dvou turbodmychadel (no dobře vylepšit chlazení na nucené, vedle CNC mašiny
ten přidaný hluk není poznat). Naštěstí už má mašina po retrofitu a je tam
mimo nových motorů a servozesilovačů i nový řídicí systém. Ten starý jsem si
ani nevzal domů k mému soustruhu. Měl jsem toho zaříkávání už plné zuby.

Radek (benedikt2hw.cz)