Varianty riesenia IO-pinov - linearny stabilizator

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 22 18:48:37 CEST 2022

Děkuji za informaci.
Docela by mě zajímal mechanismus toho kmitání. Jestli kvůli vysokému
nabíjecímu proudu výstupních kondenzátorů vypne příliš rychlá nadproudová
ochrana, koďany se vybijí a tak pořád dookola?

Je fakt, že tam mají opakovaně uvedeno, aby se tam použily elyty. Takže jsou
si nějakého omezeni vědomi.

Každopádně zajímavé. Mrzí mě, že žádný kousek nemám (i když jsem kdysi
po nich taky pokukoval). Docela rád bych si s tím pohrál.

Shodou okolností můj poslední zdrojový šolich se taky týkal síťové
komunikace.
I když naopak.
Dostal se ke mně gigabitový switch SMC. Na 100 Mbps jel dobře, na 1 Gbps
běžel velmi pomalu a docela záhadně. S jedním PC OK, s jiným skoro vůbec.
Takže to vypadalo na nějaký problém s ethernetovým trafem nebo PHY.

Problém byla příliš nízká kapacita kondenzátorů na výstupu zdroje 3.3V,
které už byly vyschlé. Na Gbit to prostě bralo víc, a to ještě u různých
protistran (různých připojených PC) různě.

Dal jsem tam chlapské koďany 1G5 (předtím tam bylo 220M) a lítá to jak z
praku.

PL