frekvencni menic + proudovy chranic(typ AC) ? jaky FM koupit ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Říjen 22 07:27:59 CEST 2022

hezky den.
KASTE menic vcera dorazil do z-boxu zasilkovny.
funguje a chranic drzi.(nema zadny filtr)
par postrehu.
+ pro zprovozneni neni potreba zadna prpopojka atd. proste jen pripojit
draty a pomoci panelu s potakem uz jde ovladat zakladni rezim. default
je nastaven motor 2,2kW/1700rpm, asi nebeznejsi.
+ je navod v cz :-)
+ kompletni panylek jde jednoduse odpojit a presunout jinam. je malinkej.
+ jednoduse to proste funguje :-)
take nejake minusy, spis moje pocitove, nebo jen mozna jen kratkyn
zkoumanim. jakmile motor/vyveva jela, pokusy jsem ukoncil, ted nemam cas
na "hrani", bohuzel.
- menu FM je poskladano nejak jinak, nez jsem zatim videl. ale celkem
efektivni je preskoceni na dalsi registr pri zadani hodnoty.
- silove svorky in/out jsou nahore/dole. PE svorka je jen jedna a to u
vystupnich svorek a je normalne soucasti svorkovnice, ale jen jedna
pozice = kam mam nacpat ten druhej drat ? znak uzemneni je i na
chladici, ale je evidentne s nejakou povrchovkou.
- in/out svorkovnice na pcb pri utahovani pruzi, asi zase subjektivni
pocit.
za me tedy po kratkem seznameni ok.
tomik.
p.s. jeste obecne k tem svorkam PE. na tech FM je videt "umysl" vyrobcu
donutit uzivatele na PE pouzit pripojeni ockem, narozdil od ostatnich
svorek. asi vetsi bezpecnost proti nahodnemu odpojeni ? mam bezne
lisovaci dutinky, ale ocka teda ne, coz ma za nasledek nutnost PE
pripojit nejak "nestandartne/prasacky" dutinkou pod ten sroubek(opravdu
naprd) nebo smotanou licnu otocit pod sroubek. nebo si tohle proste
nechat az nakonec :-) coz vede spis k problemum s pripojeni toho PE
vodice. kdyby tam byla normalne 2x svorka, nebyl by problem a i lenost
by nezvitezila :-)

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín