Preference USB<->Serial --> Re: Fake FR232RL.

Martin Blaha conf.hw na elektronek.cz
Sobota Říjen 22 01:04:06 CEST 2022

jedna verze PL2303 byla tak nějak "odstavena" ve Win10 tím, že se jí
vnucuje automaticky nějaký aktualizovaný ovladač s kterým nefunguje.
Pokud se ručně nainstalujhe ten starší, tak je vše ok do doby než ho win
opět aktualizují. Je možnost nějak update konkretního driveru zakázat
nějakým nastavením?

MB

Dne 21.10.2022 v 13:53 J. Polívka napsal(a):
> PL2303 byl v několika verzích a pokud vím tak verze "D" byla dost dobrá.
> To jsou ty co mám já a FTDI je asi lepší, záleží na co to potřebujete,
> užijete a také cena.
> Vrácení není žádný problém a časově to neomezuji.
> Jindra Polívka

>>> 2. CP2103  /
>>> 3. FT232