Preference USB<->Serial --> Re: Fake FR232RL.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 21 13:29:02 CEST 2022

Mám ten žebříček podobně, s výjimkou toho MCP2200.
O tom jsem kdysi taky snil, protože dělali nějakou verzi, která uměla
fungovat jako obecné GPIO přes USB HID (snad si to správně pamatuju).
Dokonce jsem si tehdy koupil 3 kousky toho PIC18F14K50 a Picprog3. Ale
nakonec na to nedošlo a byl to konec (a současně začátek) mé kariéry s
řadou klasických PICů (neplatí o PIC32).
Jestli mě paměť neklame, tak aby se tam dalo nějak vyvíjet, tak k tomu
snad existovala nějaká speciální verze toho procesoru. Což mně přišlo
dost šílené a i proto jsem s tím nepokračoval.
A Číňan snad nic s MCP2200 nenabízí, nebo aspoň dřív nenabízel.

PL2303 možná není špatný HW, ale měli by vyházet programátory.
S drivery vždy byly nějaké problémy, jejich utilita pro zápis do OTP ROM
fungovala tak, že tam zapsala blbost (a tím vyplýtvala ten jediný pokus
o zápis) atd.
Takže bych ho asi taky dal až na konec žebříčku, až za FTDI.

PL