[OT] procleni na poste - HS kod

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Říjen 20 15:37:34 CEST 2022

Ked uz je to OT...

Pripomenulo mi to tu prihodu, ked som detom kupil takych line followerov s
ovladanim cez bluetooth cez nejaky scrach-oidny program, no proste hracku.
To este nebolo to dovazanie z cinoidnych krajin take preflaknute a colnica
nebola onlajn, no a prepravna spolocnost robila cavyky (bolo to pred
Vianocami a oni mali vela roboty a ja som to chcel mat na Vianoce), tak
som to riesil osobne. Na colnici som si vystal rad a dostal som sa k
panovi s nejakymi zlatymi hviezdickami, ktoremu som odovzdal papiere, a on
sa pyta, ze co to je, vravim elektronicka hracka pre deti, nalistoval v
knizke a zacal natukavat cislo do pocitaca, ale potom za zhacil a opytal
sa, ze aka presne hracka, vravim taki hrackarski roboti, on sa zamyslel,
vravi ahaaaa, nalistoval ine cislo a natukal.

Doma som sa potom pozrel ze co je to za cislo, a boli to priemyselne roboty.

Mimochodom, zaplatil som nieco okolo 20 euro, ten pan vygeneroval asi
potucta papierov a zhruba tucetkrat udrel razitkom. Podla mna na tom stat
prerobil. Ale zase chapem, ze ak niekto dovezie sto ton ocele a zaplati
pol miliona cla, tak ten pan tomu bude venovat presne tu istu polhodinu,
vygeneruje to iste mnozstvo papierov a udreti razitkom, takze tam sa to
zrejme zaplati. A mozno je to aj vyhodnejsie, lebo sto ton ocele je jasna
vec, takze nemusi dvakrat listovat v zozname.

wek