Re: OT: nastavení zvuku ve Windows

Čtvrtek Říjen 20 15:33:41 CEST 2022

Tak to se řeší takhle? Není to na youtube, je to na stream.cz.
https://www.stream.cz/badatele/ukrajinista-david-svoboda-valku-na-donbasu-spustili-oligarchove-64480133
Ten pán o Ukrajině vypravuje velice zajímavě, jen je to na hodinu a půl.
Tak jsem si to chtěl nahrát a poslechnout v autě, až zase pojedu na
Moravu. Ale už jsem se smířil s tím, že mi to tady bude při nahrávání
povídat.

Anděl