citace v MSP430

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Čtvrtek Říjen 20 08:20:17 CEST 2022

zdravim,

nepracuje prosim nekdo s MCU z rodiny MSP430, teda konkretne mame MSP430FR5969 (devkit, na cipy cekame..)? chceme je zkusit pro jednu aplikaci* misto STM32, ktere pouzivame normalne (*snad vetsi odolnost proti radiaci, latch-up.. pripadne existuje i primo radhard verze..).
Potrebujeme timerem generovat nekolik signalu - 2 PWM pro rizeni H-mustku s deadtime a jeden 50:50 obdelnik s dvojnasobnou frekvenci pro rizeni synchronni detekce, to cele fazove svazane.. z dokumentace (priznavam po zbeznem prohlidce zatim, mel prohlizet student, ale moc mu to nejde..) mi neni jasne, jestli to jde udelat jednim citacem (bez pouziti preruseni a online zmeny komparacnich registru v ramci kazde periody..) Dokazali jsme udelat ty dve PWM a jeden obdelnik ale s polovicni frekvenci.. ne dvojnasobnou. Pokud jsme pouzili citace dva (jeden TimerA a druhy TimerB - kvuli dostupnym pinum na devkitu) tak to sice slo udelat, ale fazove to porad cestovalo, jako by kazdy timer jel z clocku o trochu jine frekvenci.. coz bylo divne, vzhledem k tomu, ze asi bylo ponechano defaultni nastaveni, tak bych cekal, ze to bude z jednech hodin. (zkouseli jsme pridat/odebrat jeden takt citace, ale to nepomohlo.. zmenilo frekvenci jeste vice..) Ano, se slzou v oku jsem vzpominal na cubeMX :-) tam jsou ty hodiny pekne videt..

v.